Mycket idag..

Skrev aldrig i torsdags :P Hade som sagt Nationella prov i svenska B i torsdags och jag tyckte det gick jättebra så nu hoppas jag på ett G. Skrev 7,5 sidor på 1 timme av utsatta 5 timmar. Sen fick jag gå hem och då gosade jag med mina bebisar måste ju passa på medan de är kvar. Fortfarande ingen tingad än (eventuellt 1) men det kommer nog det är ju fortfarande 5 veckor kvar.. Igår hade vi lite fredagsmys. Med god mat det blev bacon inlindad kyckling med klyftpotatis och philadelphiakräm det måste vara den godaste maträtten som finns! Sen blev det granatäpple och champagne till det för min del :P För mamma blev det rött vin och Filip drack Cider. Har champagne kvar till ikväll kanske? Med lite grönsaker med dipp. Avmaskade valparna idag och avmaskningsmelet var tydligen inte gott de spottade och fräste och skakade på sig efteråt men det gick ner :P. Stackarna. Snart ska de få lite uppblött foder de fick smaka lite igår och det var populärt. Ska till Erik idag får se vad vi hittar på äta världens godaste pizza iallafall :). Ska försöka hinna köpa hårfärg igen mitt hår växer för fort så har redan en utväxt som måste färgas bort! Jag vill så jädra mycket vill skämma bort mig.. Vill göra ögonfransförlängning, vill låta någon annan göra mina naglar för en gångs skull och vill gå på en massage! Är jag bortskämd för att jag vill det? Känner att jag behöver det men det kostar så det lär ju inte bli av.. Vill massa mer också vill ha saker till lägenheten för att inreda.. Men men mycket som man vill.. Nu ska jag nog äta (har inte ätit än och gick upp vid 10.45 :P) börjar slarva ordentligt med maten blir bara 1 gång om dagen och det är inte bra.. Tränade lite igår och ska försöka hinna det idag också kanske lite singstar? Vi får se vad jag hinner med. Skriver mer när jag har tid.. Kramar <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0