Flytt m.m.

Nu har vi flyttat och bor nu stort med egna rum! Skönt! Vi trivs jättebra och tiden bara flyger iväg så man hinner inte allt som man vill hinna med.
I Söndags hämtades första valpen av sin nya familj de andra 2 flyttar 20-21 dec. Den fjärde behåller vi och ska heta Rose :)
Igår var en latdag så gjorde inget speciellt.
Idag försökte jag att träna men Jamie var så mammig så kom bara ifrån MiniSats 10 min innan han grät efter mig sedan gick det inte att slita sig därifrån men men får göra ett nytt försök på söndag :).
Nu på kvällen har jag fixat med julkort (adresserat och lagt på frimärken) så ska skicka de imorgon tänkte jag.
I veckan händer det annars inte så mycket. Ska till min farmor och hälsa på, på torsdag. Och eventuellt ska jag insemineras denna vecka (beror på min ägglossning) så förhoppningsvis blir jag gravid annars blir det ett nytt försök nästa månad!
Har beställt en snygg åkpåse som borde komma i slutet på veckan. Har inte behövts innan men blir det kyligare så behövs det. Men än så länge används den inte. Bara en tjockare overall och en fillt (och fotsack).
Har julpyntat massor och gjort en egen julkrans som nu hänger på ytterdörren! Älskar att pynta och göra fint :).
Handlade på Citygross i helgen och hittade en superbra leksaks hund till Jamie som han älskar! Den sjunger, pratar så de lär sig färger, kroppsdelar, siffror, alfabetet m.m. (Learning Puppy Från fischer price).
Bild på Rose får jag fixa men det får bli när jag har tid över! Hur man nu ska hitta det med alla bollar jag har i luften (Valpar, Jamie, Träning, öppna förskolan m.m.)
Har bestämt att jag ska åka till Vimmerby och hälsa på lite folk där i mitten på Januari. Var planerat att jag skulle dit i december men tiden räckte inte till och nu är det snart jul. Men åka dit ska jag. Är så många som vill träffa Jamie.
Tänkte skriva ett kort inlägg men det blev längre än jag trodde.
Skriver snart igen!
Kramar <3
Bjuder på en bild på min lilla prins från när jag tog lite julkort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0