Tråkigt väder

Dålig rubrik men kom inte på något spec. Idag har jag sett på film efter film då det inte var så roligt ute men vid 19 kom jag på att jag ska handla tur att Farsta är öppet till 21-22. Så jag och Jamie tog en promenad dit och hem. 
Handlade lite saker till middag på torsdag då mamma fyller 47 år ;-). 

Sedan tänkte jag baka lussebullar men hittade såklart inte saffranet jag hade köpt så får köpa nytt imorgon. 

Har plockat lite då vi får städhjälp imorgon de kommer 1 gång/ vecka.  

Imorgon ska jag till BVC med Jamie för 10 månaders kontroll. :-) 

Har handlat lite julklappar över nätet och present till mamma nu är det bara min bror Filip kvar men det är svårare till killar! 

Nu ska jag ta och sova så man orkar upp imorgon, men har en övertrött kille som bara kryper runt och babblar i sängen. Har försökt med både välling, gos, vagga, lämna honom i sängen men han är verkligen svår sövd idag! Men nu SKA han sova så vi kommer upp imorgon... Wish me luck! 

Kramar <3


Julkorten jag skickade till mina närmaste vänner/bekanta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0