BVC

Hade besök av BVC idag för att se hur mycket min älskling gått upp. Jamie vägde 3380g. När vi åkte hem från bb i onsdags vägde han ca 2900g. Och hand födelsevikt var 3260g. Så han hade gått upp bra <3. Då de ska gå upp minst 150g/vecka så min son har till och med ökat från sin födelsevikt endast 8 dagar gammal. Är så stolt och glad att allt är bra med min bebis!
Har även tecknat barnförsäkring på Folksam så han är försäkrad.
Imorgon ska jag lämna in papper angående underhåll och registrera hans namn på Skatteverket.
Igår var vi i Västervik då mamma hade läkartid så passade på att köpa ett amningslinne (får köpa fler när vi åker till Stockholm fanns bara 1 att välja på).
Fick även med en body.
Är så glad att ha min son älskar honom överallt annat! Vad gjorde jag utan dig?
Blir däremot irriterad på somliga vilka inte ska nämnas här som kan vara så jädra dumma så det är inte klok.
Jag är glad att jag har min son och är så tacksam att jag har honom men blir så besviken för hans skull.
Nej, nu har jag klagat så det räcker!
Du är mitt allt Jamie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0