2 veckor!

Tiden går så fort min lilla bebis blir 2 veckor idag! Man kommer in i rutinerna så fort att tiden bara flyger iväg. På torsdag ska jag till mvc för att kolla så mitt järnvärde gått upp (låg på 84 när jag åkte hem från bb). Ska även till BVC med Jamie så får vi se hur mycket han gått upp sedan sist.
Idag vaknade han vid 05 då fick han mat och sen somnade han om vid 06 och vaknade inte förens vid 09 så jag fick sovmorgon idag. (ammade honom innan jag gick och la mig vid 23).
Vi var på en promenad med Cindy och då somnade han en stund i vagnen.
Medan han sov pysslade jag med min gipsmage så nu är den klar och på plats!
Nu ska jag ta och äta innan prinsen vaknar och ska ha mat.

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0