Stockholm

Vi ska åka till Stockholm 29-31 mars ska bli skönt att komma iväg lite och träffa mina kompisar. Ska även på fotografering med Jamie på lördagen. Får se om jag hittar hundvakt åt Cindy eller om hon ska följa med iallafall. Idag gjorde jag min första smörgåstårta som fick bli middag :-). Gott var det gillar inte smörgåstårta egentligen (skaldjur och leverpastej/skinka) men den här var en vegetarisk variant med massa goda grönsaker. Såg på mr and mrs Smith riktigt bra film var ett tag sedan man såg den. Fredag imorgon får se vad vi hittar på då. Kanske tar en promenad om vädret tillåter. Snön måste ju försvinna någon gång det är ju ändå slutet på mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0