Västervik

Idag sålde jag vår skinn soffa (Houston) från jysk riktigt dålig kvalité har länge ens haft den i ett år utan att den ska spricka i fusk skinnet och mjukna i schäslong delen.
Så det blev att sälja den för en billig peng och köpte en ny som jag är riktigt nöjd med.

Var på mvc och kollade upp mitt järnvärde igen idag låg det på 122 så nu kan jag äntligen trappa ner med järntabletterna och slutligen sluta med dem så Jamie mår bättre i magen <3.
Vägde även Jamie på BVC och han vägde ca 4100g men då hade han pyjamas och blöja på sig så han väger väl 4 kg nu :-).

Sedan åkte vi till Västervik mamma skulle till psykologen och jag följde med som sällskap. Så jag och Jamie promenerade lite i Västervik och gick i butikerna. En dregglis i jeans fick följa med hem. Blir perfekt till outfiten jag valt ut till honom när vi åker till Stockholm på fredag.
När vi kom hem tog vi det lugnt och sedan gick jag in till centrum och tog ut pengar och mötte sedan upp min faster Eva och hennes sambo Lasse för att hämta soffan (tack så mycket för hjälpen med bärning och släp).

Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan ska ta något smått att äta. Jamie borde vakna snart och vilja ha mat sedan blir det läggdags imorgon har jag lite att göra också :D

Cindy njuter i nya soffan(den var tydligen godkänd) <3

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0